bajs

Jag är taggad på någonting. Vet inte vad det är. Borde inte vara det med tanke på att jag har sån fruktansvärd otur med mig hela tiden. Igår duggade det lite ute när Mats droppade oss inne i Leksand, så fort vi går ur bilen börjar det ösa ner. Det var så man knappt kunde springa igenom det liksom. Sen sätter vi oss på uteserveringen och då slutar det regna. När vi går därifrån börjar det regna IGEN, dock inte lika mycket. Idag har det varit uppehåll ett tag, och nu när jag gick ut för att prata med Emma börjar det ösa ner igen, jag menar, vad fan är grejen?!?!?!
Nu sitter jag inne i mitt hus och nördar mig med datorn, ja då passar solen på att komma fram. Det är inte menat att jag ska göra något.
Åker i alla fall hem på söndag med familjen, förhoppningsvis åker vi så jag hinner hem till matchen, den börjar sablans tidigt den här gången, dunno why!
Nu ska jag lägga mig i solariet en stund, rensa lite tankar till musik. Pussen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0