100201

Ye. Sitter hemma hos Emma, har precis duschat och snart ska vi soooova. Är sjukt trött. Jobbade en stund efter skolan sen åt vi på donken (som vanligt när mamma Jessica ska laga mat) sen åkte vi hit.
Vi mötte Orre en stund också, vi skulle gå upp för sandtaget i sandudden.. mmmmm vad bra det gick. Jag lovar, jag ramlade INTE. Det gick bra hos läkaren, sista mötet där innan jag flyttas till karlaplan. Soheila var inte så nöjd, hon tyckte att det var läkaren som hade någon psykiskstörning. Hehe.

Jag har glömt att berätta att jag ska börja spela innebandy med mitt älskade AIK igen :D Eller älskade aik är fel sagt, mina älskade aikspelare dårå. Kommer aldrig visa någon kärlek till laget över huvud taget. Nej fan här blir inga barn gjorda. Ska försöka få tag på älskling och sen sova. Natti.


jag trampade HJÄLP! i snön, busig.


jobbiga lektioner har vi på barn och fritid..


här är min söta vän Dave som har haft en KRASH på mig.


Facelook


Lilla My står uppe på toppen. Cool va?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0