100202

Boulie boulie!
Jag tänker inte ens anstränga mig och berätta varför jag är pissed off idag. Det enda jag kan säga är att comviq kan döööööööö. Jag saknar jobbet och Jan&Jes. Får se till att åka dit imorgon tycker jag, eller Emma? ;) Allting känns värdelöst just nu. Jessica är och tränar, Emma är i fruängen, mobilen går inte att använda, datorn är tråkig, mina syskon är på sina rum och vill inte vara med mig. Buhu. Ska gå ner och duscha eller något annat roligt. Hade velat träffa Cas men hon har en skruv lös.
shit vilken mogen tjej


Kommentarer
emma

JA! men vi kommer inte få någon mat imorgon tror jag, fast vi lyckas säkert på något sätt ;)

2010-02-02 @ 19:28:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0