hemmaaa

Hade inte ork till att skriva när vi kom hem till Emma igår. Emma, Mikaela, Fanny och Qellie kollade på min träning, sen åkte vi till donken i TC och åt sen hem till Emma. Kollade lite på Felon sen somnade vi, efter mycket skratt. 4 timmar senare ringde klockan och jag var först upp, helt sjukt. Duschade, sminkade oss och sen åkte vi till skolan. Therese var där redan halv 6 och tog platser till oss, så vi fick sitta längst fram.
Emmas första skidåkning gick sådär i början, men sen grejade hon det. Jag och Therese hittade oss ett gäng grabbar vi skojade lite med. Vi pratade med dialekt hela dagen, så när vi träffar dom märker vi att dom skämtade fan inte, dom hade exakt samma dialekt som vi skojade om. Helt sjukt. <333333 LINUS.

Nu är vi hemma hos Emma i fruängen, ska snart sätta på en film och sova. Sjukt jävla trött.


Marge Simpson


Smart som jag är så glömde jag mjukisbyxor efter träningen så jag fick åka hem sådär. Varmt och skönt




Random, Mickis och Qellie


Jag och Fillepille


Hahahahahaha Qellies cigg


ledsen qellie


Mickis


Åh herre


Snygg ställning. Ohyeees


Trött fille


trött mickis. hehehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0