SUCK

Jag börjar undra fall jag är med i dolda kameran eller något. Jag har glömt bort password OCH username till spotify?! Dessutom till båååda mina account. Fyfan vad arg jag blir.
Glädjer mig så länge åt att tänka på lite roliga konversationer osv. Nämner inga namn.
- Jag känner en på ett elektronikbolag, jag kan fixa rabatt!
- Rabatt? Vi tar bara i mot bortskänkes.
Jag: - HAHAHAHAHA
Personens säng har dessutom gått sönder, så när hon ligger i den ser det ut som att hon har en sån där skillad säng som man kan åka upp med. Snacka om att vi garvade åt att se den bilden framför oss. Då säger hon "ja men har man inga pengar får man fixa en sån säng själv". Fyfan vad sjuka vi är. Älskar er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0