svar

hej. du är väldigt söt och jag undrar vad du använder för produkter i ansiktet?
kramen
varför har du så coola läsare? typ som mig & jessica?, det är ju inte precis så att du förtjänar det.
och fråga två; varför går du på toa med laptopen?   <3
Bor du hemma hos den där emma? eller har du en riktig familj?
har du stor familj?
hej. du är väldigt söt och jag undrar vad du använder för produkter i ansiktet?
kramen
Hihihi tack. Produkter i ansiktet. Jadu.. Inget. Typ :D

varför har du så coola läsare? typ som mig & jessica?, det är ju inte precis så att du förtjänar det.
och fråga två; varför går du på toa med laptopen?   <3
Förlåt. Ska sluta blogga. Ni är bäst. Älskar er
fråga två: för att jag var uttråkad och ville prata med dig :)
Bor du hemma hos den där emma? eller har du en riktig familj?
Ja.. Jag bor hos Emma på halvtid.

har du stor familj?
yes man. Mamma, pappa, styvmamma, 2 äldre bröder, 2 yngre bröder och en lillasyster.

kan inte du börja med lite sex tips? alltså för både tjej och killar.
www.sex.se - kolla där :)

kan inte du bara sluta blogga!?! snälla..
Om du pillar mig i rumpan samtidigt som som du stickar en ny mössa till mig.

har du förstorat brösten? :O
Ser jag ut som Kissie?

Varför är du så jävla snygg? Du är mycket snyggare än mig..
Emma lilla gumman.. Det är inte mitt fel. Förlåt..

hur kommer det sig att du är med den där emma hela tiden? :)
Jävla tjat om Emma. Emma är min andra halva

vem är älskling som du pratar om hela tiden? :p
HEMLIS


Kommentarer
Jennifer

hahahaa

2010-02-04 @ 08:29:25
URL: http://idie.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0