100113

Jag försov mig imorse igen, skulle tagit tbanan med Filip kl 8, men vaknade halv så det hann jag inte.. Kom i alla fall till skolan och hade Människan socialt och kulturellt, sen gympa, sen lunch skiiitlänge med tanke på att jag tagit bort religionen som ligger efter lunch. Jag somnade i en halvtimme på soffan. Vaknade upp och hörde massa folk, satte mig upp och såg att det var proppfullt i hela cafet. NICE.
Slutade vid 4 och åkte hem till mamma. Snart ska jag åka till Gullmars och möta Emma, sen ska vi vidare  till Sockengränd och möta Fanny på hennes jobb och äta lite.
För övrigt har tydligen min far bestämt att varje söndag ska vi få leverans med mat hem som räcker en vecka framåt för att dom inte har tid att laga mat. NICE igen.
HEJ TILDE
Simon ritade framsidan till mitt block. Snyggt!
Här smygfotade Emma mig när jag låg och sov. Det var gaaalet skönt.
Jag ska börja med viktväktarna.. jag SKA! ..men inte idag.. JAG SKA
Älskling och jag. SNYGGA. Det står "feltränad" på tröjan. Mama gave it to me yesterday. Tack för den liksom..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0