100120


Det finns många personer i mitt liv som alltid kan ta mig upp när jag ramlar, mina nära och fina vänner som jag aldrig kommer släppa taget om. Men för ett och ett halvt år sen träffade jag en speciell person, en person som förändrade mitt liv och som för varje dag som kommer fortsätter att förändra, och framförallt förvåna mig. Våran vänskap i början var lite sådär med tanke på en viss person. Jag kommer ihåg att jag tyckte om att vara med dig så mycket, men du blev annorlunda. Jag är både stolt och glad över att kunna säga att utan mig hade du aldrig sagt upp den vänskapen. Jag tror du visste redan då att har vi varandra har vi allt. Folk brukar fråga mig varför jag alltid är med dig, men vad svarar man? Vi sitter ihop, vi gör allt tillsammans. Vi delar kläder, tandborstar, pengar, mobiler, vänner. Jag vet att utan en sån bra vän som du skulle jag aldrig klara mig igenom det här. Det finns ingen person som kan ersätta dig, den stora plats du tar i mitt hjärta, det är helt sjukt. Jag vill aldrig att du lämnar mig. Vi ska flytta ihop, vi ska skaffa barn samtidigt, våra barn ska få känna på den vänskapen vi har. Jag älskar dig Emma Zetterholm, för allt du gör.

En till person som har fått mig upp på benen igen är Jessi. Du ger mig all den kärlek jag saknar, du visar mig att pengar är inte allt, utan det är kärlek. Jag trivs så bra med er, och skulle jag kunna skulle jag flytta hem till er för evigt. Tack för allt, du hjälper mig.


Kommentarer
emma

fan vad jag älskar dig <3<3 du fick mig att börja gråta! lämna mig aldrig du är allt jag har! <333333333333

2010-01-20 @ 17:22:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0