100124

Lite trött man är nuuuu. Jag och Emma var på jobbet vid 5, vid 8 åkte vi till donken och handlade mat till 6 personer, fyfan vad mycket mat alltså. Så vi satt inne i personalrummet och åt, affären hade stängt så det var bara vi där. Sen började vi jobba igen och vid halv 10 var vi klara. Då fick Jessi bagageluckan i huvudet vilket var dagens roligaste. Jag har sån jävla sjuk humor, och Jessis lilla bil är mitt största mobboffer. Jag skojar hela tiden om att jag ska öppna bildörren där i baksätet, skämtet där är att det bara finns två dörrar på hela bilen. Sen när vi skulle in på OK och handla låtsades jag låsa bilen från några meters håll och sa "pippip", som en vanlig bil ni vet. Självklart kan man ju inte låsa den på något annat sätt än att låsa med nyckeln på BÅDA sidorna. Hahaha, sjukt jävla kul. Nu har vi kollat på blåsningen på datorn och Emma står i duschen, sen ska vi lägga oss och sova. Mysipysi! Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0