100128

Halloj.. Här sitter jag och har det bra!
Jag kom hem för en stund sen och skulle ta tag i städandet av mitt rum, nej Emma, jag har fortfarande inte tagit bort fläckarna på mitt golv, hahaha! Så det ska göras.
Jag Emma och Mickis tog en fika på Waynes efter skolan, det var mysigt. Mina fina flickor. Nu fixas maten i ordning där nere, om jag inte minns fel så blir det pasta carbonara.
Ikväll ska jag träffa min älskling. Fick ett sött sms av henne igårkväll där det stog "Du är bäst tilde, glöm aldrig det! sov gott hjärtis<3" Såg det dock imorse pga att jag somnade fort som attans av mina mediciner, men fyfan vad det behövdes. Världens bästa!
Påväg in till klassrummet för att skriva prov.. (mmmm, älskar att munsåren till och med syns på bild. så jävla skabbigt)
Och eftersom att jag är ensamvarg så får ju jag då sitta ensam längst fram, men inte är jag ledsen för det.
..där fick jag inte heller sitta. Jag och Emma blev förflyttade in i särrummet för att skriva provet. Försökte muta mikn assistent x antal gånger med pengar fall hon gav mig några svar, men icke. Dum!


Kommentarer
Ted

vem tog bilden högst upp du ser typ skiträdd ut!

2010-01-28 @ 18:15:44
emma

haha det var jag :P TILDE DU ÄR ÄCKLIG! om inte fläcken är borta nästa gång jag kommer så blir jag tokgalen! :D

2010-01-28 @ 19:14:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0