100131

Nu är jag hemma, wohooo. Första gången sen i fredags. Känns skönt, men ensamt. Usch vad jag har saknat mina älsklingar.
Imorgon är det dags för skola, eller jag tror inte jag hinner till mina två lektioner. Det är dags för mig och Soheila att åka till Danderyd för läkarbesök igen. Jag gillar inte att sitta i det där vänterummet i det läskiga vita huset bakom sjukhuset. Ett litet vitt hus med läskiga och stressade människor. Känner mig aningen felplacerad, men jaja. Snart flyttas jag till Karlaplan.
Helgen då.. I fredags åkte jag hem en snabbis och duchade och bytte om, sen åkte jag och Emma hem till Tove där också Cas, Lisette, Karro och Degen var. Senare kom Fanny. Vi drack lite och sjöng massa gamla låtar, det var super. Sen vid 10 började vi röra oss in mot stan, bra att jag glömde legget så jag och Lisette sprang tillbaka med en klacksko och en stövel, det var sjuuukt kul då. Nu låter det lagom kul, haha. Sen kom vi till stan, vi hade missat listan på Ego så vi skulle förbi woken och där var det fullproppat så vi beslutade oss för att åka till Theodoras och möta älskling och hans kompisar. Där hände mycket kul, jag berättade för alla att jag hade munsår, vem fan gör det?! Sen trodde jag att en kille snott min öl, så jag tog tillbaka den. Synd bara att det visade sig att det var hans öl, hahaha. Sorry man! Vid 2 gick jag och Tove till donken och åt, sen blev vi hämtade av två killar, tog taxi hem till ena och stannade där till 5, då vandrade vi till Statoil, sen hem till Tove där jag däckade till SATC.
Lördagen spenderade jag hemma hos Emma, gjorde inte ett skit, bara sov. Typ.
Nu ska jag titta runt lite om det finns något att kolla på på datorn, sen sooova. Kan inte komma försent till läkaren, det blir pinsamt. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0