Godmorgon

Idag fyller min näst äldsta bror Jesper Lantz 20 år, wohooooo! Vi alla vet vad det betyder :)
Snart kommer släkten hit och jag är INTE på topp. Glömde bort igår att dom skulle komma. Jag är bakis, som attans. Vi hade sjuuukt kul igår förresten. Vi var på theodoras i fridhemsplan för att ta någon öl bara. Vi var ett stort sällskap. Träffade bla på Tom Ljungman som inte kunde sätta tungan på varför han känner igen mig, sen kom vi på, facebook! Hahahaha. Nördar. Rocky var där också = glad Tilde :D. Och David såklart. Och Tove Lisette och Sara. Sen har jag inte berättat att jag förlovade mig nere i tebanan igår med någon kille från baferossan. Nice. Undra vad han heter. Nej fan, måste upp och duscha. Pussen


Kommentarer
Hemlig beundrare

Gud vad söt du är!

2010-01-03 @ 14:22:19
tilde

Tack så mycket. Vem är du? haha

2010-01-03 @ 15:40:33
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0