heeeeeeej

Äntligen hemma! Eller äntligen och äntligen. Vi har haft sjuukt kul.
I onsdgas fyllde tove år så vi åt mat och drack lite, sen gick vi hem till henne och fortsatte sen vidare till nivå. Det var meningen att vi skulle till Village sen men jag var så jävla trött och ville ladda inför nyår så jag åkte med saras morbror daniel hem till Fanny där Emma också var. Vi somnade ganska sent, filip var där och mös med oss en stund. Sen upp klockan 11 i torsdags och börja fixa sig. Mitt i allt får jag panik och måååste ha en ny plånbok, så vi springer till centrum och jag köper en. Den är sjukt snygg!

Sen fick vi springa som fan till bussen, vi hann exaxt. Vi blev upphämtade i Danderyd där vi åkte vidare till Blidö. Vi var exakt 15 personer där, lagom mycket. Vi kom fram vid 6 och då började alla laga mat, vi åt lövbiff och potatisgratäng/potatis. Sen började bartyt. Vi bastade, nån badade, rullade sig i snön (mitt räknas inte, jag ramlade i snön 4 gånger påväg till mitt kisställe med bara handduk. brrrrrr), vissa fick för mycket alkohol i sig, vi dansade sööööööönder på soffor, stolar och golv (JAG DANSADE!!!) och yadayadayada. Alla började däcka vid 5 tiden men jag var vaken och hade precis öppnat min sista öl, så jag låg i soffan och pratade med den. Jag lyckades irritera alla i huset också med:
Jag: NIKLAS!
Niklas: JA?
Jag: jag fryser...


så höll jag på x antal gånger, sjukt kul. Jag somnade sen också vid 6 och vaknade av att Emma och Fanny tvingar med mig till andra stugan, jag hade då liggsår, så fruktansvärt ont i höften och dessutom i nacken. Vi städade huset osv sen begav vi oss till donken i Norrtälje. Det satt fint! Sen hem.. Usch vad trött jag är nu, men faaan vad kul vi har haft. Tack alla som gjorde min kväll helt underbar!

..sen till det dåliga. Jag pratade med världens bästa i telefonen och mobilen dör, jag ska byta simkort med Emm för att kunna ringa upp igen. Vad gör Emma? JO, HON TAPPAR MITT NYA ABONNEMANG I SNÖN. Det bästa var att comviqs kort är ju alltid lite gula med svart text, men sjääälvklart är mitt nya kort helvitt. Så nu är det spärrat men tar en vecka innan jag får det nya. Får antagligen låna ett simkort från och med imorgon, återkommer med nummer. Nu blir det nudlar! Puss

(bilder kommer i nästa inlägg)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0