ohyes

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tappade kontakten med många av mina närmaste
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag håller ändå aldrig nyårslöften, i år har jag dock ett. Jag ska köpa gymkort!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej. Och thank god for that, haha. Barnsliga allihopa :)
4. Dog någon som stod dig nära? nej, tur det..
5. Vilka länder besökte du? Inte ett enda.. Tror jag. Ne, inget.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer kärlek, jobb, motivation till skolan.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? oj.. Jag har så dåligt minne. Jag säger inget datum, utan min månad i Dalarna. Jag träffade mycket nytt folk och hade sjukt kul.
8. Vad var din största framgång 2009? Får man svara blankt här?
9. Största misstaget? Fan vad svårt.. största misstaget.. svarar nog alla killar jag träffade.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, aldrig sjuk och skadar mig aldrig :)
11. Bästa köpet? Har nog inte köpt något vettigt i år. Min plånbok? :D
12. Vad spenderade du mest pengar på? Fel saker/EMMA ZETTERHOLM
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker. Mina vänner, mina fina vänner, dom får mig alltid att bli glad. Sen är det mycket annat. Killarna sitter på denna punkt också
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Eminem - beautiful.. Hjärnsläpp 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare, tyvärr. Hade min värsta period i somras då jag bara ville gå under jorden.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid med familjen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Det enda jag har gjort för mycket är att ha varit med Emma, men jag önskar dock inte att jag gjort det mindre.
18. Hur tillbringar du julen? Hos min fader med släkt på morgonen och hos mor på kvällen, ibland. Annars bara hos pappa
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? paradise hotel


Kommentarer
emma

nej men tack då :p du var med mig på julen pucko!!!!!

2010-01-06 @ 01:19:03
URL: http://emmaannalinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0