HEIPA!

Fan.. Jag och Jessica var ute och cyklade nyss, kände att jag behöver någonting att göra nu när jag har "flyttat hem" igen. BLOGGA! Har ina trogna läsare som flitigt går in och kollar hela tiden om jag skrivit något finurligt, så nu försöker vi igen!
Jag har inte gjort någonting som är roligt att skriva om, alla dagar ser likadana ut. Ett mysterium är att jag och Emma kom till Söder igår med 24 öl och alla är slut. Hm, vem var tjuven eller var det vi som hade jävligt kul? Några minnesluckor har man allt.. Har också kommit på idag att min dator hatar mig. Bokstaven m vill inte komma upp när jag trycker på den så jag måste trycka jättehårt :(
Tänkte försöka kolla på Asylum nu, men jag bangar såklart. Tar något roligare.. typ.. svensson svensson. Det blir bra. Behöver muntras upp lite, finns alldeles för mycket fuckheads i min närhet. Godnatt mina kära.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0