100511

Morsning! Sitter hemma hos Emma och har precis ätit mat, smarrigt.
Imorse var jag i skolan, sen åkte jag och Emma till zinken och la oss i solen, var uppe på en fika hos Siepen också. Sen vidare till stan där jag köpte en present till pappas fru som fyller år imorgon, en tröja för 2000 kr (hoppas inte hon läser detta nu).

I brommaplan blev jag stoppad av en comviqförsäljare och fyfan vad sköna dom är. Gick därifrån fattigare än någonsin. En sony ericsson vivaz trillar ner i brevlådan om tio dagar och ett nytt abonemang. Ooups! Man lever bara en gång, lika bra att göra allt man kan. Nytt nummer kommer då alltså, skriver ut det här sen, så håll koll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0