100526

Den är den 26e idag. Gillar datumet.
Det var mysigt att vakna upp och se att solen tittat fram, saknat den något förjävla mycket under dom här regndagarna. Dock var det inte så varmt, men det var skönt. Och skönt duger! Jag och Emma åkte till Ekerö för att hämta min lille kille på dagis tänkte jag säga, när ska jag inse att han är stor och går i skolan?! Han skrek neeeeeeeej över hela skolgården när han såg mig. När vi kommer hem sa han att han längtar tills jag flyttar hemifrån för då får han två sovrum. Älskar honom också liksom.
Efter lite stek i solen gick vi och köpte glass, tror han gick hela vägen från oss till OK och planerade vilken glass han skulle ha och när han skulle äta den. Tjocksmock. Han fick den dyraste och största, BARA för att jag är världens bästa storasyster. Dock var det Åsas pengar, men iallafall. Åkte sen med hem till Emmison och åt mat, sen vidare hem. Duschade idag, det var huuur skönt som helst. Hade inte tvättat håret sen i lördags och fan vad fräscht det fortfarande var, love it. Nu har jag brun utan solat mig på kropp och i ansikte och ska snart sussa. Åker till skolan imorgon och lägger fram lite ideer, hoppas dom vill samarbeta bara. Jag längtar till helgeeeeen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0