hallååå

Morgonen bestod av sovmorgon, som vanligt, lite träning och en fet dusch. Trevligt? Jag vet. Efter det hoppade jag i kläderna och rörde mig mot bussen. Hade egentligen möte i skolan imorse, dock hade jag feber igårkväll, så jag hoppade det och sov ut istället. Dum som jag ärrrrrrr. Sen åkte jag och Emma till Rålis där vi mötte Mikaela och Tove, vi mös i solen några timmar sen åkte vi hem.
Teddiboy tell'em hade Micke Jacksson uppvisning vid halv 7, så la familla åkte dit och kollade på den sen hem. Mötte Tove en snabbis på donken i bromma efter det, Alexandra hade precis slutat så vi satt med henne en stund.
Nu är jag fybubblans trött, konstigt nog, och ska snart lägga mig och sussa. Möte på jobbet kl 12 imorgon, sen ska jag hem och städa mitt rum som ser förjäääävligt ut. Usch.
PS. I love you. Hahahaha




Kommentarer
tovieeeeeeeeeeeeeeee

"p.s i love you" hahahah ;D

2010-05-21 @ 00:01:41
URL: http://facedownasup.blogg.se/
tilde

helt klockrent :D

2010-05-21 @ 10:56:30
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0