hej bloggen!

Emma berättade något ganska kul idag. Observera ganska. Den nya donken reklamen som går nu, på slutet står det tydligen "kyckling säljs ej på Arlanda". Kan det vara så att Emma såg väääldigt fel, eller stämmer detta? Kan det vara sant att den fantastiska CBO inte säljs där? Inte för att jag bryr mig, men wtf, haha.
Nu låtsades jag också att jag ätit skiten. Har smakat en kant, alltså en brödbit.
Idag då. Jag vaknade alldeles för tidigt, blev alldeles för stressad och fick springa och möta Jessica, vi skulle möta Emma och Jennifer och köpa glass. Dock var det ingen av oss som köpte det. Jag köpte en kycklingsallad och Jennifer och Jessica delade på en pizza. Kollade på Avatar idag också. Den var väl helt okej, men VA? Vad menar alla med att den är så jäääääävla braaaaaaaa?! Overkligt gånger hundra.

Jag vill ut och cykla med Jessica nu, men det är så jävla kallt. Orka cykla runt i fjällräven liksom. Förslag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0