it was never meant to go so far

Jag vet att du kommer läsa det här förr eller senare, och jag vet att du kommer förstå att det är till dig, därför skriver jag inte ut namn. Jag tror att vi måste tänka över vart vi  står, vilken nivå våran vänskap ligger på. Att det ska bli så fel mellan oss, för många gånger om året ger mig en tankeställare. Med tårar i ögonen säger jag nu, en gång för alla, tänk över vad du gör. Varken du eller jag är bra mot varandra, i alla fall inte hela tiden, för vilken människa är det?

Jag ger upp nu.
Jag behöver tänka igenom vad jag vill.

Jag tänker inte säga förlåt till dig, för vi båda har gjort lika mycket fel. Där emot var det aldrig meningen att göra dig illa. Det säger jag förlåt för. Glöm aldrig att jag älskar dig, mest av allt. /Din bästa vän.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0