your god is here

..yeah, I really mean it. Jag är fan eran gud. Allas gud.
Mitt huvud känns enormt, det gör så jävla ont. Stackars lille mig. Imorgon är det skola. Vilket suger stenhårt. Två lektioner kan vara jobbigare än vad man tror. Klockan 7 spelar HTFF på söderstadion och jag är gaaanska taggad på att dra med mig Emma dit. En kille jag har snackat med i typ en halvår nu spelar där, så det skulle vara kul.
Jaha. Vad har jag att säga då? Nej.. inte så mycket, som vanligt.
Ska leta upp en bild ni aldrig har sett förut. Spännande va?
..dröm helst inte om mig i natt, mitt sexiga jag vill jag hålla för mig själv. Tack på förhand.


Kommentarer
martina

meeen gud tilde :O vad är det där för bilder?

är det på riktigt? :p



<3

2010-05-05 @ 16:03:26
URL: http://lifebymartina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0