ne

Hej hopp gummisnorre!
Fan vad skönt det ska bli att sova ikväll. Mysigt med en liten pratpromenad med Jessica, som alltid. Imorgon är det full fart i skolan igen, eller aa, full fart vet jag inte. Har i alla fall en lektion, 9.55 till 12.25, så det är skönt. Och det är världens roligaste också, BUP. ÄLSKARE.
I fredags hade vi så jääävla kul. Tack alla som var med och bidrog till det, tack vakten, tack alla bajare, tack alla jag gav mitt nummer till(?), tack till engelsmännen som hjälpte mig i rulltrappan and so on. Alla var bäst!

Nu ska jag håååppa i säng, puss och kram skumbanan.
tack för allt, all tid med dig. alltid helt underbart. jag älskar dig bästis


Kommentarer
Lisette

aww snuttis då! tack det samma love u!

2010-09-13 @ 13:36:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0