nej men tjena

Har så fruktansvärt tråkigt. Funderar på att sova, men tror jag är för pigg för det. Imorgon är jag ledig, känns skönt. Behöver en dag till på mig att sova ut! Håret är färgat, imorgon är naglarna klara och sen är jag fan fit for fight. I helgen ska det liggas!
Skämt o sido. Tyckte det passade in där bara! Nu ska jag smörja in ansiktet med en aaaaasfet kräm, känner som en ny människa varje morgon jag vaknar då. Ba så ni vet liksåm. Nej fan vad jag snackar skit. Godnatt älsklingar!


Maybe I didn't show in every possible way how much I care




Kommentarer
anonym, eller?

a i helgen ska vi ligga!

2010-09-05 @ 23:58:54
tilde

UNDRA VEM, hahahahha

2010-09-06 @ 00:03:37
URL: http://notlikeus.blogg.se/
anonym

eller nee du har fult hår trollunge , eui

2010-09-06 @ 17:40:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0