proud

Medans min mattelärare idag gick ner på knä med en ros i munnen och friade till mig fick jag reda på att han har varit inne här?!
Bad honom kolla idag, men han vill vara anonym så HEJ HEEEEJ ******!

Det går asbra i skolan nu måste jag påpeka. Hänger med som satan, eller nja. Nu ska jag inte överdriva. Nästa vecka kvar sen är det 5 veckors praktik på Vittraskolan i Sjöstaden (om jag nu får den). Hoppas ingen frågar nu varför jag ska vara så långt bort, för det orkar jag inte svara på. Complicated! Det nya för i år är att man är i skolan varje måndag under praktiken, FAN vad sköööönt.
Nu ska jag kolla på tråkigaste programmet ever, Kungarna av Tylösand.
JAG HAR BTW KLIPPT AV ALLT HÅR. eller det kanske jag har sagt redan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0