Fredag

Fredag idag då! När jag och Tove gick och la oss vid halv 4 inatt såg jag framför mig en sjukt lång och skön sovmorgon idag. Icke! Vaknade vid halv 10 och gick upp och började städa och tvätta. Synd bara att min idiot till tvättmaskin har slutat fungera. Den avbryter när vattnet är kvar där i, vilket resulterar i att luckan inte går att öppna. SUCK! när jag kommer hem igen sen och den fuckat igen får jag typ bända upp luckan och skölja av allt i badkaret, sen in med det i torktumlaren. Skulle ju hemskt gärna vilja ha kläder på mig ikväll.

Var på middag hos mamma igår och åt potatisgratäng och kött. Dör för mammas mat! Efter det åkte jag till Ekerö och mötte Tove. Vi köpte chips och dipp och åkte hem till mig och kollade på pearl harbor. En av de bästa filmerna som gjorts enligt mig. Sinnessjukt!
Idag, när Tove vaknat åkte vi hem till henne, där vi är nu, och åt påsklunch. Mums!

Tror vi stannar här och äter middag, sen ska vi hem till mig och dricka vin innan vi ska ut ikväll. Om vädret blir bättre så att säga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0