Måndag

Då var den här satans måndagen här igen. Behöver egentligen vara hemma från jobbet och vila den här veckan, men jag krigade mig iväg imorse. Jag har åkt på en sån fruktansvärd förkylning. Fick verkligen veta att jag lever när jag vaknade i lördags! Tur att det är kort vecka (om jag nu får sluta tidigare på torsdag).

Idag ska jag till barnmorskan klockan halv 6, Vilket är lite segt då jag slutar jobba halv 5, hinner alltså inte hem i mellan. På onsdag ska jag till vc och fixa med MASSOR av saker. Läkaren kommer nästan få ta extra betalt för att det är så mycket fel på mig ;-)
Dock skönt att jag får liiite sovmorgon. Ska vara där 9.20.

Ikväll tänkte jag sova hos min älskade Emmy eftersom att jag stänger imorgon och börjar 9. Köpa godis och mysa lite. Behövs! Från torsdag till måndag lämnar min familj mig. Jag som var sugen på påsklunch =( får göra mig en egen. Och köpa ett eget påskägg!

Ligger just nu i soffan på jobbet och hör dom små liven andas tungt. Mesans barnen sover går 2 på rast och en stannar kvar, och det är hur skönt som helst att ligga här med telefonen när alla sover för att sen själv gå på rast. Lyxigt! När alla vaknat ska vi grädda våfflor, vi har köpt massa grädde och sylt :) mums!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0