Söndag

Hallå i stugan!
Känner mig äntligen mer levande. Har varit riktigt tufft den senaste tiden, en del av det sitter kvar och kommer göra det ett tag till. Usch! Vill inte tänka på det. Väntar på dessa satans provsvar från vc, SOM VANLIGT. Vill inte vänta längre. Vill ha allt klart.

I helgen har jag hjälpt Emma flytta. Kungar vi är! Blev hur bra som helst. I fredags bjöd min andra mamma oss flyttgubbar på pizza, hur gott som helst! Och igår, lördag, var jag på rival och såg David Batra med mina äldre bröder och ena broderns flickvän. Ett skratt förlänger livet säger jag bara. Sjukt jävla kul! Åkte sen hem till Emma igen och mös med henne innan vi somnade så skönt.
Idag har min andra mamma varit här och fikat, sen Emmas pappas familj. Efter det lagade vi kött och klyftpotatis och grisade i oss det på några sekunder.
Har varit jättehängig i helgen, känns nästan som att halsflussen är Påväg tillbaka. VILL INTE! På tisdag ska jag vara barnvakt åt prinsarna igen, saknat dom!

Annars har jag faktiskt en stor sak framför mig. Eller stort och stort, men för mig är det stort. Tills allt är klart är det en hemlis :-) nu ska vi fortsätta mysa och se big brother om ett tag, om mottagningen håller ut hit (haha). Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0