Söndag

Usch vad hemskt det är att det är söndag. Även fast man är ledig imorgon.

Jag har haft en jättemysig helg. I fredag körde vi fetaste utgången som blev helt sjukt lyckad! Det var längesen jag hade så kul. Det behövdes verkligen.
I lördags var jag med Terese, Ella och Max på Hellströms tills dom stängde, då gick dom vidare och jag åkte hem. Var så jävla trött. Var hemma vid halv 3, Däckade på 10 sekunder.
Idag ringde Tove mig imorse och hon kom hit. Vi lagade mat och nu ligger hon och sover i soffan bredvid mig. Blev hårt igår som jag förstår det, haha. Nu börjar never say never och jag är lycklig! Haha. Älskar den lilla skiten. Om en stund lär väl Tove vakna, då ska jag tvinga iväg oss till Ica så vi kan bunkra upp för ikväll. Movienight is coming! Pussen



Kommentarer
killesthlm

Alltså, du är fan vackrast i hela Sverige :-O

2012-04-20 @ 15:23:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0