Hallå i stugan!

Äntligen hemma. Jag är så trött nu........
Igår blev jävligt lyckat! Vi firade Emelie med lite mat hemma hos Gabbi där också Bella var. Dom hade lagat tacos när jag kom dit, så söta. Så vi åt och drack vin, snackade skit och lyssnade på musik. Hur trevligt som helst!
Vid kvart i 11 kom taxin och jag kom då på att jag sagt till Tove att vi kunde hämta upp henne, vilket vi inte kunde eftersom vi var för många. Så hon fick ta en egen taxi in, utan telefon. Haha! Vi hittade iaf varandra, konstigt nog. Vi drack ett glas vin och sen vid 12 var tanken att dom skulle kommit in med champagne, men kvart över kom dom med den, grattis liksom. Så värsta stora champagnen till oss 5 tjejer. Slutade inte allt för bra! Åkte hem till Tove vid 3-halv 4 och RÅdäckade. Vaknade 9 imorse, BOYA.

Pappa kom och hämtade mig vid 1 för att vi skulle till farm o farf och käka. Smörgåstårta, muuuums. Och nu är jag hemma. Väntar på att min bästis ska komma hem så vi kan kolla på big brother och mysa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0