Måndag!

Ännu en jobbig dag avklarad!
Tänkte imorse att "ååh vad skönt att åka med Åsa till jobbet imorgon. Varmt och jag åker från dörr till dörr." Jag ångrade mig rätt snabbt när vi parkerade på jobbet och klockan stod på 07.20. Jag började 8. Så jag satte mig vid datorn och skrev ett veckobrev till föräldrarna, även en lite förklaring till att jag ska sluta på Granbacka. Tove kom in vid 10 och jobbade med mig hela dagen. Vi var i Augustendal och fikade och barnen lekte, jättemysigt.
Åt på donken på vägen hem och nu är jag helt dööööd. Har varit ute och sprungit. Första gången sen jag slutade på innebandyn för typ 1,5 år sen.........

Mitt efterlängtade papper från KF kom idag. Nu ska avgiften bara betalas sen är det i full gång. Foooortfarande en hemlis vad det är. Jag är taggad som fan iaf!

27 dagar kvar till Egypten! Vankas planer om att Ellie ska med. KUL!! Nu ska jag köra en sista tävling med Mackän sen ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0