SÅDÄR!

Nu jäklar kan jag skriva igen. Förstår inte varför det bara funkar varannan gång via min jävla telefon!

Igårkväll efter jobbet åkte jag hem, käkade mat, åt en semla, duschade, packade och hoppade på bussen ut till Adelsö. Den där jäkla färjan alltså. Jag var sjösjuk efter bara några meter. Helt värdelöst att stå med bussen på en båt som åker så jävla långsamt och man inte ens ser att den rör sig. Kräkvarning!
Väl där mötte Emma och Mattias upp mig med hundarna, vi gick hem till dom och jag plockade fram massa gott ut min magiska påse. Vi satt i sängen och kollade på filmen Accepted och bara mös. Imorse försov vi oss, men hann med nästa färja. Åkte hem till Emmas mor, min other mother, och åt frukost sen satte oss i bilen och åkte mot.. aa.. Vart fan åkte vi??? Det var nära Västberga iaf.

Satt en stund i kyrkan innan det började klockan 12. HUR fint som helst. Vi hade det riktigt mysigt också med fika och allt. Världens finaste släkt! Massor med kärlek till Emma, Jessi och Janni.
Efter det åkte vi till mc donalds (ja, vi åt smörgåstårta efter begravningen men barnet Emma äter inte det, så vi fick åka till donken) och då tänkte vi alla att, äsch, när vi ändå är där. Alla köpte menyer. Eller aa. Inte jag och Jessi. Men resten! Sen åkte vi till Ekerö, hämtade Emmas iPad på ica, sen vidare till Coop där vi inhandlade MASSA gott och hyrde film. Efter det åkte vi vidare hem till Jessi och mös till det.

Nu är jag hemma och heeeelt slut i kroppen. Känner att jag behöver en helkroppsmassage! Måste tänka ut vad jag ska bjuda på på jobbet på fredag, det är ju min sista dag.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0