Söndag

Hallå hallå!
Har haft fullt upp i helgen, inte hunnit skriva något. Här kommer en sammanfattning av min helg iaf!

I fredags jobbade jag till 3, tog farväl av mina älskade barn och mina älskade kollegor. Föräldrarna hade samlat ihop pengar till jättefina örhängen och armband från Marc Jacobs. Blev hur glad som helst! Fick även blommor, choklad, massoooor med teckningar av barnen och ett separat paket av Agneta med en flaska mousserande vin, ett jättefint silver halsband och polly. Den damen känner mig! Efter jobbet åkte jag till Emmys jobb, hon slutade precis då så vi gick på systemet och sen åkte jag hem och började tvätta. Mötte sen Mikaela i centrum och köpte lövbiff, pommes och bea och åkte hem till mig och lagade mat. Blev hur gott som helst! Vi satt och drack cider och öl och bara pratade. Vi har inte setts på hur länge som helst så det var jättemysigt. Vid 1 tog vi bussen till Bromma och åt på donken, haha. Sen mötte jag Tove och vi åkte hem till henne och sov.

lördagen gick vi upp, käkade lunch och sen åkte iväg på en tripp. Sen mötte jag upp min Tarzan och följde med henne till donken och sen åkte jag hem. Tove kom vid 8 och vi kollade på melodifestivalen och drack vin, öl och cider. Vid 11 åkte vi in mot stan, jag mötte Sabina och vi åkte till Hellströms där vi mötte upp Tarzan, Ella och hennes tjejkompis. Vi hade huuur kul som helst! Mycket snygga grabbar på Hellströms, me like. När dom stängde åkte vi vidare till After där vi också hade väldigt kul. Vid 3 gick vi till donken i Slussen och sen åkte jag, Sabina och Tarzan hem till Sabina och sov.

Idag, söndag, när vi vaknade gick vi ner och käkade pizza. Petter lyckades komma in samtidigt, ooooooooooh vad snygg han är. Dör en gnutta! Sen gick vi upp igen och chillade och kollade på film. Sen åkte jag och mötte Tove, gick en stund i Solna c och sen åkte och träffade min, nu, fd kollega Agneta sen åkte vi mot Ekerö. Tog ett stopp på Kebabmamma där vi köpte med mat och sen tog en promenad hem och åt och nu sitter vi här med chips, dipp och cola och kollar på big brother.

Imorgon börjar jag nya jobbet. NERVÖST!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0