Torsdag

Äntligen är denna dag överstökad!
Vaknade 8 imorse och ba åååååååååh ska jag inte gå upp snart?! Normalt.. Tror fan jag börjar komma in i någon slags ålderskris.

Efter jobbet åkte jag till Bromma, pratade med Emmy en stund, bokade en date klockan 8, sen åkte jag till Lisette som lagade middag till oss. Vi kollade på 112 på liv och död, och sen real housewifes of Bervely Hills. Riktigt mysigt! Ibland behöver man lite tid då man bara är med varandra. Massor med kärlek till den tjejen som alltid stått vid min sida!!
Vid 8 åkte jag till Bromma och mötte upp min andra kärlek. Vi fikade lite och sen åkte jag hem och nu ligger jag i min säng. Fruktansvärt trött. Har ont i ryggen också. Massage, tack!

Imorgon är det äntligen fredag! Veckorna går så jävla fort nu. Tur det! Ska bli full tänkte jag. Känns som att jag behöver det. På lördag på dagen ska jag hem till Emmys pappa och fira henne lite och på kvällen ska vi fira henne ute. På söndag skulle jag följt med hem till hennes mamma men kom på nu att farmor fyller år och att vi ska dit. Fasen också, dubbelbokning! Ska försöka njuta så mycket jag kan av den här helgen. Börjar känna mig en aning utbränd och mår inte alldeles för bra. Nu ska jag sova iallafall, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0