22 januari

Söndag idag. Precis som alla andra söndagar så har jag ingen lust med en ny arbetsvecka. Samtidigt måste jag låta dagarna få gå så jag kan få semester och massa värme.

Igår åt jag middag med familjen, sen åkte jag (snäll som jag är) till brommaplan och lämnade en laddare, satt där och snackade ett tag sen fortsatte jag min resa ut mot mörby station där jag mötte upp Julie, som jag för övrigt saknat jättemycket, och sen vidare hem till henne i Täby. Vi kollade på film och tjockade oss, precis som det ska vara. I morse åkte hon till jobbet och jag rörde mig hemåt.

Nu har jag legat i sängen alldeles för länge. Men jag fryser! Jag funderar på om jag ska åka till mamma senare. Köpa med mig godis och åka dit och kolla på Wallander med henne. Och mysa med mina kissar. Usch vad jag saknar dom!
SOOOOO LOOOOOONG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0