BITCH PLEASE

Hallå i stugan!
Har precis kommit hem efter en mysdag i stan med Lisette. Vi vandrade runt i gamla stan för att hitta något ställe att käka på, men med tanke på att vi ville ha två helt olika maträtter så hamnade vi tillslut i kungshallen, haha. Vi åt samma maträtt också, så all promenad i onödan. Efter det åkte vi till Bromma och tog en kaffe, sen åkte vi hem. Nu är jag nyduschad och nyinsmörjd, så nu ska jag hoppa i kläderna och gå och möta Tove för att lämna hennes väska, sen ska jag bums ner i säng. Eller ja, kolla lite på Tunnelbanan sen sova.

Fredags var ju en väldigt skum kväll. Det var dock inte bara alkoholen som spökade. Jävla idioter alltså! Igår firade vi pappsen, släkten var här och vi åt god mat osv. Kvällen avslutades hemma hos Lappen i Gröndal med lite skräckfilmstittande innan jag var hemma vid halv 1 och däckade. Händelserikt for sure!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0