Godkväll damer och herrar!

Jag vet att jag har sagt det förut och att jag antagligen kommer säga det när jag vaknar imorgon, MEN JÄVLAR VAD TRÖTT JAG ÄR. Såhär trött var jag inte ens igår när jag somnade senare natten innan och började tidigare. Säg inte att jag börjar bli sjuk(are) för då......... Nej jag vet inte vad som händer då. Blir väl sjuk antagligen. Men jag kan inte vara borta från jobbet. Går liksom inte!

Jaha, vad har jag gjort idag då? Jobbat från 10-17, varit hos Sara med Nathalie och kollat när Sara fixat hennes hår, träffat Emmy (tre sekunder, hon hade inte tid med mig. Slut.), träffat Tove och ätit på donken med henne och sist men inte minst tog vi en efter-maten-fika där också med glass och kaffe. Mums! Nu är jag så mätt så jag är småsugen på att kräcka. Imorgon jobbar jag 10-16.30, precis som resten av veckan, men inte fan känns det som en sovmorgon? Kill me softly.

Kanske ska lägga ifrån mig datorn och sova om jag ska orka upp imorgon. Onsdagar brukar gå snabbt! Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0