HALLÅ I STUGAN



Kom nästan preciiis hem. Bästis jobbade på mitt jobb idag, så vi slutade samtidigt och åkte till Kista för att äta en romantisk middag. Efter det kollade vi lite i affärer, (fick med mig mina drömconverse hem!!) och sen tog vi en fika på waynes och sen hem. Har precis tagit mig en dusch för att få tillbaka känseln i kroppen. Jag gillar inte kyla! :( Nu är det dock bara exakt 40 dagar kvar tills vi åker!! Längtar as hell.

Imorgon börjar jag halv 11, finally lite sovmorgon, tänkte jag, men icke! Ska vara på möte klockan 9 för lite buisness. Hemligt än så länge!

Fick brev hem idag om den där andra hemliga saken också, haha! Älskar att vara hemlig. Hade missat att fylla i några uppgifter så imorgon ska det göras för att få iväg den så snabbt som möjligt. Fattar inte sådär jättemycket, så jag får väl sitta i telefon hela dagen för att få det förklarat för mig.

Annars då? Jo tack, det är bra. Livet rullar på på jobbet, jag inser mer för varje dag hur mycket jag tycker om mina kollegor och barnen blir bara bättre och bättre. Har insett ett och annat i mitt privatliv också. Ibland dyker saker upp som en bitchslap i ansiktet, och jag har fan i mig slutat bli förvånad. Det är där jag är uppväxt och jag har tänkt fram tills nu att det är det jag kommer få leva med. ALDRIG IGEN. Man lär sig vilka människor som är rätt människor, och dom människorna är ingen som hugger en i ryggen. Jag skrattar iofs bara åt situationen, att en människa som varit min vän i tvåsiffriga årtal, kan sjunka så jävla lågt. Jag vet att du läser det här också, eftersom det är så kul att se vad jag gör om dagarna och sådär, så jag hoppas du tar åt dig av vad jag skrivit och tänker dig för innan du sabbar någon annans liv. Asshole.

Nu ska jag krypa ner i sängen med chips, godis och cola och kolla på filmen "How do you know". Känns rätt med lite romantik i nuläget då min bästa vän har lämnat mig ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0