Hallihallå!

Hur svårt ska det vara att måla naglarna med vänster hand egentligen? Det GÅR ju inte. Nu ser jag bara ut som en påse trash på händerna istället.
Har precis tagit mig en feeet dusch (med tanke på att jag inte fick göra det igår då varmvattnet var slut) och smörjt in mig. Nu sitter jag i min onepiece och funderar på att ta en promenad till Tove och sova där i natt. Tror jag ska tvinga henne till att gå med på att vi ska köpa godis också, hihi. Riktig myskväll Ala Ekerö! Som jag sagt förut så kan jag ju inte sova i min säng. Tusen tankar snurrar runt och jag vrider och vänder på mig och det resulterar i att jag vaknar på morgonen av alarmet och är ASTRÖTT.

Idag fick jag ett väääldigt positivt samtal! Kan dock inte avslöja vad det var för samtal än, då det ska fixas med massa innan jag kan gå ut med det. Nej nu måste jag hoppa i jackan och skorna och röra mig mot Tove.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0