Important things

Det är så viktigt att hela tiden ta vara på vad man har. Rätt som det är blir man stampad i ryggen av någon man trodde var ens vän. Think of that.

Godmorgon guapas/os!

Idag är det den där vanliga ångestsöndagen som är så fruktansvärd att det gör ont i mig alltså. Det är kul på jobbet, jag älskar mitt jobb, jag börjar halv 11 på måndagar - allt är bra. Men vafan har jag jobbångest för? Jag vet ju att jag älskar det när jag väl är där.

Igår var vi ute och firade Lisette en stund. Eller det skulle blir en stund - NYKTER, men kom hem runt tre i alla fall. Träffade massor av härligt folk, bla Dinny, Danne, Oxis, Flowie, Lennie, Winston, Oliver, Ogge och yada yada. Såg även min drömman. Alltså jag döööööör. Det var det snyggaste jag sett i hela mitt jävla liv! Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och gå ner och äta frukost sen försöka träna (haha). Ajde!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0