RAGATA

Jag önskar att jag slapp yttra mig om dig, med tanke på att du är så fruktansvärt äckelstämplad i mitt liv, men mitt hat mot dig tar över. Jag hatar dig. Jag hatar dig. Jag hatar dig. Att en människa jag en gång älskat, delat allt med.. Nej. Jag förstår inte. Jag hoppas bara på att du är helt sjukt nöjd efter vad du gjort, och skäms, skäms så mycket att det gör ont i dig. För du har sabbat mig, mitt liv, min framtid. Jag hade nästan önskat att se dig död, men inte ens det är du värd. Du är bara värd den värsta smärtan i världen.

Över till annat. Jag är trött på att fundera på vad som händer omkring mig. Så jag slutar med det. Från och med nu. Sopor.

Och till sist så hoppas jag att mina vänner är medvetna om hur mycket jag älskar er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0