Satana

Blir helt TOKIG på denna eviga trafik ut till Ekerö på eftermiddagarna och morgnarna. Morgnarna har iofs bussfil men på eftermiddagarna?! Gör något åt det för fanken.

Jag kom precis på en sak när jag tänkte skriva "jobbade 10 till 5 idag". Det gjorde jag, men enligt mitt schema skulle jag gått halv 5? Stannade dessutom kvar en stund med min favorit. Åh vad irriterande, haha! Får försöka komma ihåg att jag slutar halv imorgon då.

Nu är jag påväg hem iaf och ska äta och ta det lilla lungan. Tove slutar 8 så då ska vi säkert ses på en promenix, funderar på att sova där. Sover så dåligt i min säng och med tanke på att jag inte tror på andar och spöken osv så har jag ingen förklaring på vad fan det är. Irriterande! Later alligator



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0