Tisdag!

Guuuud vilken händelserik dag jag lyckades vara med om! Trevligt. På jobbet rullar det i och för sig på som vanligt. Idag åkte vi pulka. Eller barnen åkte, jag gillar inte fart. Efter jobbet mötte jag upp Emmy i Brommaplan och käkade, satt där med henne i några timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Världens finaste Emmy!

Efter det åkte jag hem och började fixa lite i mitt rum. Skulle egentligen bara fixa med tvätten men slutade med att jag började sortera alla räkningar och viktiga papper. Och fy faaaan vad det var mycket! Rensade ut hälften i alla fall, så nu har jag lite bättre koll. Var tvungen att få fram massa papper som ska användas i en rätt komplicerat situation, så nu är dom i goda händer! Hittade även massa kul saker, haha!

Nu har jag satt på en tvättmaskin, städat klart och hängt upp kläder. En rostad macka och en banan hann slinka ner där i mellan också. Nu saknas det bara en nybäddad säng (om jag orkar) och sen ska jag hoppa in i duschen och efter det smörja in mig med lite brun utan sol. På jobbet frågade dom om jag hade solat. Fattar inte vad dom menar? Hehe...
Skulle gått en prommis med Tove också men det hann jag inte riktigt eftersom jag satte igång med massa annat.

Imorgon blir det jobb 10.30-16.30 och sen ska jag försöka komma iväg till Kista, om någon snäll själ vill följa med, och fixa med mitt abonnemang, nu ska dom jävlarna få! Har plockat fram avtal och yada yada.


Jag älskar dig och kommer alltid finnas där för dig!


Kommentarer
emmy

Jag kan Va snäll och följa med hihihihi

2012-01-25 @ 06:12:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0