Trött som få

Åkte till jobbet imorse i hopp om att planera hela dagen, ta dagen lite som man vill ha den. Men icke! Det dök upp 14 barn som skulle vaktas, vilket var en annan tjejs uppdrag, men att laga mat och vara med alla hela dagen går inte om man är själv, så jag fick rycka in. Alltså är jag helt omedveten vad som planerats inför terminen. Får gå igenom anteckningar imorgon. Imorgon börjar jobbet på riktigt och det ska bli så jävla kul att träffa alla mina korvar igen! OM jag har saknat dom. Världens finaste<3
Fick sluta tidigare så nu sitter jag på donken med en latte och väntar på att emmy ska få rast så vi kan umgås en stund. Min fina vän är lycklig, och när hon är lycklig är jag lycklig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0