YEEE



(världens bästa låt? JA!)

Aktiv tjej må jag säga.
Idag har det varit full rulle hela dagen. Har suttit och spanat in hemsida efter hemsida, skickat mail efter mail och sprungit fram och tillbaka på jobbet för att få tag i rätt personer för rätt saker. BOYA! Jag tror att jag äntligen har lyckats. Vad det är jag har försökt göra tänker jag inte skriva här, då personen i fråga antagligen följer mitt liv dagligen och kommer läsa detta. Det ska bli en fet surprise för personen. Kanske till dennes födelsedag? Vore klockrent (not).

Har försökt anstränga mig på jobbet också men det är svårt när man har så mycket i huvudet. Tur att jag har världens finaste kollegor som stöttar mig i allt jag gör och alla val jag väljer<3 ni är bäst.

På onsdag ska jag på arbetsintervju på en förskola på Ekerö. Alltså min hemkommun, så det är nice. Högre lön också, det tackar man aldrig nej till. Så dit ska jag och rocka stället. Det känns bra redan nu med tanke på att jag vet vad jag har att komma med. Jag är sjukt bra i mitt jobb! (Känns skönt att kunna unna sig creds för någonting iaf!) Ploppade förbi Sara en stund efter jobbet för att skriva ut material till saken jag ska göra, men det blev aldrig så. Åkte hem och drack en cappucino med Åsa, Ted och Nisse, sen kollade jag på antikrundan och nu ligger jag här. Dödens död. Smsar med Nicklas som är lite retard, men det får man ju räkna med.

Godnatt på er snyggos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0