Fina måndag!

Äntligen måndag. Älskar nya arbetsveckor för då är det snart helg :-) sitter hemma hos bästis och kollar på Sofias änglar och äter godis. Mysigt mysigt! Sover här ikväll eftersom att jag MÅSTE till vc och ta blodprov imorgon, skulle gjort det förra veckan. Så för att slippa ta en för tidig buss sover jag här, så jag har nära.

Imorgon stänger jag på jobbet, sen ska jag möta Tove och Ellie och prata lite egypten och fika. På onsdag har vi möte på jobbet till 7, sen på torsdag MÅSTE jag börja packa. Kommer missa hur mycket som helst annars. Ser så jävla mycket fram emot semester! Ska bli sååå skönt. Känner att jag förtjänar det.

Vädret ser okej ut! Än så länge, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0