Söndag


Hallå!
Jag hade helt glömt bloggen. Eller både och. Har ibland funderat på att skriva av mig, men har struntat i det varje gång.

Jag är inne i en fruktansvärd tid av mitt liv. Panikångestattacker. Inte alls som förut, men jävligt nära. Jag mår ständigt dåligt och är alldeles för nära på att ge upp hela tiden. Släppa allt. Alla tyngder jag bär på axlarna. Jag är för svag för att klara av det. Jobbet, familjen, vännerna... Nej, usch. Vill inte ens tänka på det. Vill bara gräva ner mig nu.

Annars då? Vi hade det underbart i Egypten. Dagarna gick så fort, hann knappt blunda. Träffade min prins där. Han vet hur man får mig på fall! Längtar tills vi får ses igen. Har ju planer på att åka tillbaka till Sharm el Sheikh hela Juni månad. Vi får dock se hur det blir med det då det är så fruktansvärt dyrt med allting. Ska kolla runt lite med mina kontakter vad som går att ordna, någon lägenhet eller så. Prinsen sa att han skulle fixa så han och jag kan bo tillsammans, men jag flyger ju no way ner dit själv, så det måste fixas. Synd att pappa har slutat på Arlanda, skulle behöva hans rabatt nu!

Som jag sa så mår jag asdåligt. Klarar inte av att vara själv och framförallt inte här hemma. Så nu ska jag ta mitt pick och pack och åka till Tove. Vi ska köpa massa gott och kolla på film. Kvalitetstid, så sjukt viktigt. Ta hand om de du älskar, en dag kan det vara försent <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0