Sunday

ÄNTLIGEN SÖNDAG! not..
I och för sig vill jag att dagarna ska gå så snabbt som möjligt nu. Om exakt 7 dagar vid den här tiden sitter vi på Arlanda och dricker drinkar för att sen åka till Egypten. OM jag längtar!!

Har haft en supermysig helg. I fredags var jag och Lisette hos hennes föräldrar i Kårsta. Vi köpte med oss massor med godis, chips, ostbågar och cola och kollade på film. 5 dagen efter hämtade Anders oss och vi åkte hem och fixade oss osv, sen vidare hem till Sabina i Årsta. Där drack vi vin innan vi åkte in till Hellströms där vi var till stängning sen hem.

Idag har jag varit med Tove i Solna. Ätit plankstek och myst massor. Mötte andra Tove en stund också. Nu ligger jag på soffan i gästrummet och väntar på BB, sen ska jag sova. Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0