Torsdag

..då var jag tillbaka igen då!
Ligger i min säng och har legat här sen klockan 4. Börjar få liggsår.
Idag jobbade jag 7-15, älskar att sluta tidigt! Hoppade på bussen och åkte mot centrum där jag skulle vara på ekonomirådgivning kvart över 3. Dock hittade jag inte huset och det ösregnade, så jag mailade att vi får boka om. Det tyckte hon också, idag passade egentligen inte bra för henne, så det var ju tur. Känns skönt att jag tagit tag i det och bokat in ett möte iaf. Känner att det är dags att lära sig vad pengar är för något..

Gick iallafall till ica och köpte godis istället och åkte hem och kollade på Irene Huss. Går igenom alla filmerna.
Nu ska jag packa min väska och ta en promenad hem till Tove. Ska sova där inatt eftersom att hon ska till körskolan imorgon klockan 8 och inte har gått upp tidigt på veckor, så jag ska hoppa på henne, haha!

Mår lite bättre nu iallafall. Har bokat tid på vårdcentralen, ska dit på onsdag. Vet inte vad min tanke är att jag ska få för hjälp bara. Aja......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0