Torsdag!

Idag är det torsdag. Usch vad dagarna går fort!
Har precis haft rökpaus, alltså min första paus sen jag började klockan 7 imorse. Ville nästan skjuta mig själv. Slutar klockan 3, då ska jag till mitt gamla jobb och hälsa på. Saknar mina barn!!
Imorgon får vi se vad som händer, antar att jag kommer vara så trött så jag inte pallar något. På lördag ska jag till natalin från min gamla klass och vara barnvakt till henne och hennes lillasyster. Vi ska mysa till melodifestivalen och bara vara. Längtar!

På söndag går flyget 23.30, så vid halv 9 möter vi Toves pappa och åker till Arlanda. Aldrig längtat så mycket efter något förut! Ska bli så jäääävla skönt. Slippa alarmet på morgonen ska bli underbart.

Nu är min rast slut!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1156315/images/2012/pic_192961341.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0