Fredag

Och idag är det fredaaaaag!
Finns inget bättre än att jobba hela dagarna. Man uppskattar fredagen så innerligt!
Kom hem för några timmar sen och vinkade hejdå till familjen som åkte till Dalarna idag. Tänkte lägga mig och ta en powernap men så blidde det inte. Har fixat och trixat med min middag. Det blir en kladdkaka! Har aldrig någonsin bakat något förut, så det ska bli helt sjukt spännande!

Får se vad jag hittar på ikväll. Tanken var att jag skulle åka hem till mamma och sova där eftersom att jag inte vågar sova själv. Det får vi se hur det blir med..

Mina planer är just nu hundra stycken och jag har sååå svårt att bestämma mig. Hoppas dock på att jag bestämmer mig för Ramona tillslut. Vore helt sjukt! Fina tjejen.


Liten Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0